Velkommen til En Bedre Folkeskole

Styrkelse af Uddannelse for Hvert Barn

Velkommen!

Velkommen til EnBedreFolkeskole.dk, din portal til at fremme innovation og excellence i dansk folkeskoleuddannelse. Vores mission er at skabe en lysere fremtid for hvert barn ved at gå ind for forbedringer, ressourcer og bedste praksisser i folkeskoler over hele Danmark.

Bliv en del af bevægelsen mod et bedre folkeskolesystem. Uanset om du er lærer, forælder, studerende eller bekymret borger, betyder din stemme noget. Deltag i vores begivenheder, del dine ideer og støt vores sag.

En Bedre Folkeskole img1 Hjem

Hvad Vi Gør

• Advokering: Kampagne for politiske ændringer, der forbedrer uddannelsesmiljøet for alle studerende.
  • Ressourcer: Tilvejebringelse af adgang til en rigdom af uddannelsesressourcer for lærere, studerende og forældre.
  • Fællesskabsengagement: Organisering af begivenheder og fora for deling af ideer og bedste praksisser blandt undervisere, forældre og politikere.