Om os

Forandring begynder med os

Velkommen til En Bedre Folkeskole, en organisation dedikeret til at forme fremtiden for dansk folkeskoleuddannelse. Vores engagement i uddannelsesforbedring drives af en vision om at sikre, at hver elev i Danmark har adgang til en høj kvalitet af uddannelse, der ikke bare udruster dem med viden, men også former dem til velrundede individer, klar til at møde morgendagens udfordringer.

Vores Mission

Vores mission er at være en katalysator for positiv forandring i den danske folkeskole. Vi arbejder for at bringe innovative løsninger og bedste praksisser til uddannelsessystemet, styrke lærere, inspirere elever og inddrage forældre og lokalsamfund. Vi tror på, at uddannelse er grundlaget for et stærkere samfund.

Hvem Vi Er

Vi er en gruppe af uddannelsesprofessionelle, forældre og engagerede borgere, der deler en fælles passion for uddannelsesexcellence. Vores team består af erfarne lærere, pædagoger, forskere og politikere, som alle bidrager med deres ekspertise og perspektiver for at nå vores fælles mål.

Vores Værdier

• Innovation: Vi søger konstant efter nye og kreative måder at forbedre undervisningen og læringen på.
  • Inklusion: Vi stræber efter at skabe en uddannelse, der er tilgængelig og retfærdig for alle børn, uanset deres baggrund.
  • Samarbejde: Vi tror på styrken i partnerskaber mellem skoler, familier og lokalsamfund.
  • Ansvarlighed: Vi forpligter os til at fremme ansvarlighed på alle niveauer af uddannelsessystemet.

Vores Arbejde

Gennem forskning, dialog og advocacy arbejder vi for at identificere nøgleområder, der kræver opmærksomhed og forbedring. Vi tilbyder ressourcer og støtte til skoler, lærere og forældre for at implementere forandringer, der kan gøre en reel forskel i elevernes liv.

Vær Med

Vi opfordrer alle, der deler vores vision om en bedre folkeskole, til at blive en del af vores bevægelse. Uanset om du er en lærer, der ønsker at innovere din undervisning, en forælder, der ønsker det bedste for dit barn, eller en borger, der ønsker at bidrage til forbedringen af vores uddannelsessystem, har du en rolle at spille.

Kontakt Os

For mere information om vores arbejde, hvordan du kan involvere dig, eller hvis du har spørgsmål, tøv ikke med at kontakte os. Sammen kan vi skabe en bedre fremtid for vores børn gennem uddannelse.

Vi ser frem til at byde dig velkommen til En Bedre Folkeskole – hvor vi sammen skaber forandring for fremtidens uddannelse.